اخبار نیروی انتظامی استان قزوین؛

دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت/ ماینر‌های قاچاق در سالن ورزشی 

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز یازدهم آذر ماه سال ۱۴۰۲ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی وقوع یک فقره قتل عمد به دلیل اختلاف خانوادگی در شهر کوهین، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران انتظامی بخش کوهین پس از اطلاع از وقوع یک فقره قتل با سلاح گرم به دلیل اختلاف خانوادگی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه متاسفانه در این درگیری مردی ۷۴ ساله با استفاده از سلاح گرم همسر خود را به قتل رسانده است، گفت: با تلاش ماموران ضارب به همراه یک قبضه سلاح کمری و تعداد ۶ عدد فشنگ جنگی در کمترین زمان ممکن دستگیر شد.

سردار ابراهیمی با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات انجام شده به صراحت به ارتکاب قتل معترف و انگیزه خود را از این جنایت هولناک اختلافات خانوادگی عنوان کرده است ، بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری ۱۴۶ سارق و مالخر در طرح پیشگامان امنیت اجتماعی

سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در راستای تشدید اقدامات مقابله‌ای با سرقت‌ها و با هدف کاهش و مهار جرایم به ویژه سرقت و به منظور تامین آسایش و امنیت عمومی، طرح پیشگامان امنیت اجتماعی ۴ به مدت ۷۲ ساعت در سطح استان اجرایی شد.

وی بیان داشت: ماموران انتظامی استان در طول اجرای این طرح ۶۷ فقره پرونده سرقت از قبیل سرقت منزل و اماکن دولتی و خصوصی کشف شد و ۱۴۶ نفر مالخر و سارق دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ۱۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی در مدت اجرای این طرح کشف شد.

وی در ادامه گفت: در بازدید از واحد‌های صنفی خرید و فروش اقلام ضایعاتی بیش از ۳۴۰ متر کابل برق سرقتی، ۲ دستگاه دوچرخه، و تعدادی اقلام دیگر کشف شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: ۴ واحد صنفی که در امر خرید و فروش اموال سرقتی فعالیت داشتند پلمب شد و متصدیان این واحد‌های صنفی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار ابراهیمی با بیان اینکه در این مدت ۲۵۸ نقطه از مکان‌های آلوده و جرم خیز استان مورد پاکسازی قرار گرفته است خاطر نشان کرد:بیش از ۱۷ کیلو و ۳۱۰ گرم انواع مواد مخدر کشف و ۸ نفر قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی مقابله با سرقت یکی از اولویت‌های پلیس می‌باشد و افرادی که بخواهند با اعمال مجرمانه امنیت جامعه را خدشه دار کنند، پلیس در چارچوب قانون و بدون هیچ گونه اغماضی و قاطعانه با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

 ماینر‌های قاچاق در سالن ورزشی 

سرهنگ کوروش عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر استخراج رمز ارز دیجیتالی در یکی از سالن‌های ورزشی حومه شهر تاکستان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی پاسگاه یحیی آباد این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با اخذ دستور قضائی به همراه نماینده اداره برق به محل اعزام شده و در بازرسی از آن ۶ دستگاه ماینر قاچاق که به صورت غیرقانونی جانمایی شده و در حال استخراج رمز ارز دیجیتال بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان با اشاره به اینکه ارزش ریالی ماینر‌های کشف شده بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.